1. Ամանորյա ստեղծագործությունների ընթերցում: Կարդալ ստեղծագործությունները, վերլուծել, քննարկել, կարծիք գրել բլոգում:
Սրինգ նվագող աղջիկը
Հեքիաթում ներկայացված է սրինգը՝ որպես երաժշտական գործիք, որի միջոցով աղջնակը արտահայտում է իր հոգու պարզությունը, կյանքին հեքիաթային աչքերով նայելը։ Նա չգիտեր կյանքի մուգ կողմերը, սակայն մարդիկ սկսեցին պատմել նրան, որ կյանքում կան նաև դաժան, դժվարին պահեր։ Աղջիկը շատ ճնշվեց այդ ամենից ու դադարեց ուրախ ապրել։ Հետո հասկացավ, որ, եթե շարունակի կյանքը սև գույներով տեսնել, կյանքը կկանգնի։ Որոշեց, որ ամեն ինչում պետք է պայծառ կետ գտնելու ապրել այդ լուսավորության մեջ, լինել ինքնավստահ, հասկանալ, որ ամեն ոք անհատականություն է և հնարավոր է կյանքը ապրել պարզության ու գունեղության մեջ։
Խոսեի սանդալները
Ես կարծում եմ, որ տղան շատ բարի անձնավորություն էր, քանզի նա երբևիցէ չէր ստացել սեր և քնքշություն, բայց տեսնելով այդ ամենը կողքից, նա չցանկացավ, որ որևէ մեկը իր նման կյանք ապրեր։ Նա այդ ամենը հասկանալով տվեց իր մի ցնցոտին տղային, մտածելով, որ նա շատ բան չունի, սակայն տալով գոնե մի ցնցոտին, որոշ չափով կօգնի նրան։ Այս հեքիաթը ցույց էր տալիս, որ ինչքան մարդը վատ ապրի, նրանից ավելի վատ ապրողներ կան և դու միշտ կարող ես օգնել ուրիշին։ Այս հեքիաթում մենք տեսանք, որ բարությունը ետ է գալիս, բայց մարդ չպետք է բարություն անի մտածելով, որ այդ մարդը պետք է անի դա փոխադարձ, այլ մարդ դա պետք է անի սրտանց։
Խստաշունչ ձմեռը և ցնցոտիավոր ծերունին
Ես կարծում եմ, որ այս հեքիաթը շատ նման էր << Խոսեի սանդալները>> հեքիաթին, քանզի նույն իմաստն էր արտահայտում, որ լավությունը ետ է վերադառնում։ Այս բոլոր հեքիաթներից սա ամենաշատը ինձ դուր եկավ։ Տերը տեղ և ուտելիք տվեց ծերունուն՝ չիմանալով, որ դա կերպարանափոխված Սուրբ Նիկողայոսն է։ Ծերունին զգուշացրեց, որ իրեն նա երբեք չի տեսնի, բայց ժամանակ կգա և ինքը վարձահատույց կլինի։ Տերը իհարկե չհավատաց, բայց շարունակեց օգնել ծերունուն։ Երբ իր ձեռնարկած գործը սկսեց շայույթ բերել, նա գնաց եկեղեցի՝ շնորհակալություն հայտնելու Աստծուն, և եկեղեցում տեսավ ծերունու պատկերով նկարը ուգտավ երեք ռուբլին։ Նա բարություն արեց չմտածելով, որ կստանա այդ գումարը, բայց միևնույն է նա մի օր այն ստացավ։ Ես իսկապես շատ տպավորված եմ այս հեքիաթով և բոլորին կառաջարկեմ այն կարդալ։
2․ Աշխատել անհատական նախագծերով
Անիի և Մոնիկայի կողմից տասնչորսերորդ
Որ տարբերակն է ճիշտ
1․ տարկետում ✅
տարեկետում
2․ վարկաբեկել ✅
վարքաբեկել
3․ սնանկանալ✅
սննկանալ
4․ հոգեբարձու
հոգաբարձու✅
5․ արդուկ✅
հարթուկ
6․ լուսատտիկ✅
լուսատիտիկ
7․ մտահաղացում
մտահղացում✅
8) Ինչպես կլինի նստարան բառի տրական հոլովը (նստարանին)
9) Արդար բառի հոմանիշը (ազնիվ)
10) Ինչպես կլինի ճնճղուկ բառը բացառական հոլովով (ճնճղուկից)
11) Ինչպես է գրվում անդորր բառը
12) Ինչպես է կոչվում գայլերի խումբը (ոհմակ)
13) Ինչպես է կոչվում մեղուների խումբը (պարս)
14) Ասել պատ բառի հոմանիշը (որմ)
4․ Մի գրքի պատմություն
- Տեսանյութ պատրաստել որևէ գրքի մասին:
- Տևողությունը՝ 2-3 րոպե:
- Բովանդակությունը՝ գրքի բովանդակությունը, հեղինակի մասին հակիրճ, ձեր կարծիքը, տպավորությունը գրքից, հետաքրքիր մտքեր, հետաքրքիր իրադարձություններ կամ կերպարներ, այլ:
5. Դեկտեմբեր ամսվա հաշվետվություն
- Ընթերցած գրքեր
- Ես ընթերցել եմ Երեք Հաստլիկները և Չարաճճի Էմիլի արկածները
- Վերլուծություններ
- Գիշերային հանդիպում, Ամբողջ ամառը մեկ օրում, Բան ունեմ ասելու, Ամանորյա ստեղծագործություններ, Դասարանական աշխատանք, ՄԵԾաՐԵՆՑ
- Ստեղծագործական աշխատանքներ
- Երեք Հաստլիկներ երկրորդ մաս, Ամանորի հրաշքի սպասումով, Վարակիչ երջանկություն
- Նախագծային աշխատանքներ
- Դեկտեմբեր ամսվա նախագծային աշխատանքներ
- (տասնմեկերորդ)(տասներկուերորդ)(տասներեքերորդ)(տասնչորսերորդ(գրված է երկրորդ կետում))
- Այլ աշխատանքներ
- Առաջարկներ
- Գնահատեք ձեր կատարած աշխատանքը՝ հիմնավորելով :
- 9
6. Անհատական նախագծով կատարած աշխատանքների չորս ամսվա ամփոփում
- Ներկայացնել իրականացրած նախագիծը կամ նախագծերը:
- Իմ նախագծերի մեծ մասը իրականացվել են։ Իմ նախագիծը խաղեր են, որոնք ես ստեղծում եմ իմ ընկերուհի Մոնիկայի հետ։
- Հաջողված կամ թերի կողմեր, դիտարկումներ, առաջարկներ:
- Նախագծիս թերի կողմը այն է, որ դեկտեմբեր ամսվա ընթացքում մենք կենտրոնացել էինք դասերի վրա և չէինք հասցնում խաղալ մեր պատրաստած նախագծերը և ես առաջարկում եմ բաց թողնած նախագծերը խաղալ ձմեռային ճամբարի ընթացքում։
- Հավաքել չորս ամսվա աշխատանքները՝ ստեղծել փաթեթներ:
- Նախագծիս իմաստը
- առաջին նախագիծ
- երկրորդ նախագիծ
- երրորդ նախագիծ
- չորրորդ նախագիծ
- հինգերորդ նախագիծ
- վեցերորդ նախագիծ
- յոթերորդ նախագիծ
- ութերորդ նախագիծ
- իներորդ նախագիծ
- տասերորդ նախագիծ
- տասնմեկերորդ նախագիծ
- տասներկուերորդ նախագիծ
- տասներեքերորդ նախագիծ
- տասնչորսերորդ նախագիծ (ես գրել եմ վերևի երկրորդ կետում)
- Ձեր կարծիքը նախագծերով ուսուցման այս ձևի վերաբերյալ:
- Ինձ շատ է դուր գալիս խաղեր ստեղծել և կարծում եմ, որ նախագծերը շատ կարևոր դեր է խաղում աշակերտների ուսուցման մեջ։
7․ Հունվարյան ճամբարի համար նախագծերի պատրաստում, ձևակերպում, ներկայացում:
Օրինակ՝ Grand Candy – ի գործարան առաջին մաս
Ես կարծում եմ կարելի է գնալ հետաքրքիր վայրեր և շրջել Հայաստանով, իմանալ նորություններ։
Գեղասահքի և հոկեյի մարզադպրոց Իսակով
Մարիաննայի գործարան չորրորդ գյուղ
Կարելի է գնալ մեր դպրոցի գինու գործարանը
Կարելի է խաղալ տարբեր լեզվաբանական խաղեր
Կարելի է գնալ հայրենական պատերազմի թանգարան և այլն։