My last trip

My last trip was to Gyumri. I went with my friends. I took a suitcase with me. We spent two nights in the hotel. We visited many interesting places: workshops, old hairdressing salon, theater, house-museum, churches ․․․ We woke up early in the morning, got ready, had breakfast և went out to get to know Gyumri. We used to come to the hotel and spend the rest of the day together there. We were watching movies, we were playing very different and interesting games, singing songs, etc. I will always remember those fun days.

Անհատական նախագիծ Անիի և Մոնիկայի կողմից

Կարտոֆիլ
Ամռանը մենք ապրում ենք ամառանոցում։ Իմ մայրիկը շատ է սիրում ծաղիկներ։ Նա տնկել է տան դիմաց։ Հանկարծակի ծաղիկների մեջ աճեց սովորական կարտոֆիլ։
Ահա գեղեցիկի սիրահարը։ Ափսոս է քաղել։ Մայրիկը սկսեց խնամել նրան։ Հանելուկային կարտոֆիլը աճեց։ Շուտով հայրիկը այս կարտոֆիլի թմբից հավաքեց մի ամբողջ զամբյուղ կարտոֆիլ։ Զամբյուղով լի կարտոֆիլը դրած էր շքամուտքում։ Հանկարծ դեպի մեզ վազեց մեր շունը։ Ես նրան տվեցի ամենամեծ կարտոֆիլը։ Նա արագորեն կերավ կարտոֆիլը։ Ես շանը տվեցի երկրորդ կարտոֆիլը։ Նա տարավ այն թմբի տակ և թաղեց հողի խորքը։ Ես հասկացա, թե ով է աճեցրել կարտոֆլը գարնան սկզբին։

Շունը
Մի օր մի մարդ որոշեց շուն գնել։ Շունը շատ մեծ էր և ուներ մեծ և խելացի աչքեր։ Շան անունը Թոմի էր։ Տանը Թոմին ամբողջ օրը պառկած էր և շատ տխուր էր։ Նա կարոտում էր և տանջվում էր ինչպես մարդ։ Նոր տերը նույնպես տանջվում էր և նա հասցրել էր սիրել շանը իր ազնվության համար։ Երրորդ օրը նա նամակ ուղարկեց առաջվա տիրոջը։ Տերը եկավ շատ ետևից։ Թոմին առաջինը լսեց տիրոջ քայլերը աստիճանի վրա։ Նա դեռ չէր հավատում, որ վերադառնում էր իր ամենասիրելի մարդը։ Թոմիի տերը հասկացավ, որ ընկերներին չեն վաճառում և չեն գնում գումարի դիմաց։ Շները երբեք չեն դավաճանում մարդկանց համեմատ։

Երկկենցաղներ

Երկկենցաղներ չորքոտանի ողնաշարավոր կենդանիների դաս, որն ներառում է սալամանդրերին, տրիտոններին, գորտերին, դոդոշներին և այլն։ Երկկենցաղները վարում են ջրացամաքային ապրելակերպ. առաջին ողնաշարավորներն են, որ դուրս են եկել ցամաք և ունեն օդային շնչառություն։ Ապրում են լճերում,գետերի ափերին,ճահիճներում, ստվերոտ և խոնավ անտառներում։ Արյան շրջանառությունը՝ երկու շրջանով։ Ցամաքում տեղաշարժվում են զույգ վերջույթներով։ Ի տարբերություն ձկների՝ երկկենցաղների մարմինը տափակացած է մեջքափորային ուղղությամբ, կազմված է գլխից, իրանից, պոչից և երկու զույգ հոդավորված վերջույթներից։ Մաշկը մերկ է, մշտապես խոնավ է, որով և պայմանավորված է մաշկային շնչառությունը։ Մաշկային որոշ գեղձեր օժտված են բակտերիասպանիչ հատկությամբ։ Գլխի վրա՝ վերին մասում, գտնվում են քթանցքերը, դուրս ընկած աչքերը, իսկ յուրաքանչյուր աչքի հետևում՝ գլխի կողքերին՝ թմբկաթաղանթները։ Բոլոր երկկենցաղները գիշատիչներ են, սնվում են միջատներով, սարդակերպերով։ Գորտի բերանում գտնվում է լեզուն։ Լեզուն արտադրում է սոսնձանման կպչուն նյութ, որն օգնում է որսալ միջատներ։ Բերանում գտնվում են նաև ատամները, որոնք ծառայում են որսը բռնելու համար։ Երկկենցաղների արյունատար համակարգը կազմված է սրտից և արյունատար անոթներից։ Բոլոր սեռահասուն երկկենցաղները շնչում են թոքերով և մաշկով։ Բոլոր երկկենցաղները բաժանասեռ կենդանիներ են։

Անի Քարամյան ռադիոնյութ

Как я проведу следующее воскресенье

Я заранее запланировала, как я проведу следующее воскресенье. Мы все знаем, что следующее воскресенье-это семнадцатое апреля день Пасхи. Пасха начинается с вечера шестнадцатого апреля. Вся наша семья вечером пошла в церковь. Дома мы все заранее будем готовиться к Пасхе. Мы с сестрой будем красить яйца в разные цвета. А мама будет печь пирог. Утром мы с сестрой будем держать яйца и их разбивать. Это весёлое для нас развлечение.  Я думаю, что к нам придут гости, а потом мы всей семьёй  пойдем поздравлять бабушку и дедушку. Пасха – это религиозный праздник.

Обычно на Пасху принято готовить следующие блюда: рыбу, сладкий плов с сухофруктами, кулич, шпинат и т.д. Это один из моих любимых праздников.

Будущее время глагола

Урок 2 . Будущее время глагола

Задание 1: Напишите предложения в будущем времени.

На уроке я буду задавать вопрос. Мой друг будет объяснять мне, где находится почта.

Они не будут сдавать экзамен. Она не позвонит мне. Мы переспросим в деканате,

где у нас урок. Мои русские друзья перескажут мне об Екатеринбурге. Я

напишу письмо домой. На экзамене он будет отвечать правильно. Она получит

посылку. Мы купим новые тетради. Он передаст мне словарь. Я быстро переведу

текст.

Задание 2: Составьте предложения по образцам.

Образец 1: Когда? Кто?

Летом мы будем отдыхать.

Вечером он будет гулять.

Утром они будут завтракать.

Сегодня ты будешь работать.

Вечером я поужинаю.

Днем я позанимаюсь.

Образец 2. Когда? Кто? Где? или Что?

В субботу мы будем писать тест.

Летом они  будут отдыхать на море. .

Вечером я  напишу письмо.

После занятий мы купим книгу.

Во время урока он прочитает сочинение .

Завтра вы будете учить английский язык.

Поздно ночью он вспомнит задание .

Задание 3: Прочитайте текст. Глаголы читайте в будущем времени.

Каждый день мы будем вставать рано утром, надевать спортивные костюмы и

делать зарядку. Но сегодня мы встанем поздно, потому что вчера были на

дискотеке. Мы быстро умоемся, оденемся и позавтракаем. После завтрака

мы возьмём словари, учебники, тетради и пойдём в университет. Сначала были

практические занятия, потом лекция. После лекции мы пообедаем и пойдем в

общежитие. Мы немного отдохнем и начнем делать домашнее задание.

Когда мы приготовили задание, мы пошли гулять. Мы  решили говорить по-русски и

рассказывать друг другу об Екатеринбурге и о погоде на Урале.

Задание 4: Прочитайте текст «Мой выходной день». Расскажите текст

от третьего лица женского рода.

МОЙ ВЫХОДНОЙ ДЕНЬ

Завтра она не будет заниматься, потому что будет воскресенье. Её день

начнется так: она встанет поздно, умоется, оденется и позавтракает. Потом она

позвонит другу. Сейчас осень, стоят тёплые дни. В воскресенье она любит

гулять в парке, поэтому они пойдут в парк. Её друг возьмёт книгу, а она

фотоаппарат. Он будет читать, а она фотографировать. К концу года она сделает

фотоальбом на темы: «Зима», «Весна». «Осень» и «Лето» в Екатеринбурге.

Они пообедают в кафе в парке. Они очень любят спорт и вечером будут

смотреть футбол на центральном стадионе. Потом они возвратятся домой,

поужинают и будут играть на компьютере или смотреть новый фильм. Спать

они лягут рано, потому что завтра рано вставать, будут новые занятия в школе.