11․05․2022

1. Ընդգծված գոյականները և հարցական դերանունները փոխարինի՛ր ես, դու, մենք, դուք դերանունների համապատասխան ձևերով (տրական հոլովով):

Քո խաղալիքն էր ջարդել:

Առանց ձեզ տեղ չէր գնում:
Մեր ճառելն առաջին անգամ էր տեսնում:
Հանուն ինձ ամբողջ ամառը մնաց շոգ քաղաքում:

2. Դերանունների տրված զույգերի մեջ առանձնացրո՛ւ տրական հոլովով դրվածները: Խմբավորի՛ր բառազույգերի մյուս անդամները և դրանք անվանի՛ր:

Իմ, ինձ

քո, քեզ,

նրա, նրան,

իր, իրեն,

մեր, մեզ,

ձեր, ձեզ:

3. Տրված դերանուններով (սեռական հոլով) նախադասություններ կազմի՛ր և լրացրո՛ւ նախադասությունը:

Իմ, քո, նրա, իր, մեր, ձեր:

Իմ պայուսակը մոռացել եմ։

Քո գրիչը ինձ մոտ է մնացել։

Նրա շունը շատ լավն է։

Իր այգին գեղեցիկ է։

Մեր տունը մոտ է գտնվում։

Ձեր տետրերը դեռ ստուգված չեն։


Սեռական հոլովը ցույց է տալիս այն առարկան, որին պատկանում կամ վերաբերում է որևէ բան:

4. Հոլովման աղյուսակում գրի՛ր տրված դերաննուների համապատասխան ձևերը  և պատասխանի՛ր հարցերին:

Ես, դու, նա, ինքը, մենք, դուք, նրանք, ո՞վ:

Ուղղական- Ես, դու, նա, ինքը, մենք, դուք, նրանք
Սեռական- իմ, քո, նրա, իր, մեր, ձեր, նրանց
Տրական- ինձ, քեզ, նրան, իրեն, մեզ, ձեզ, նրանց
Բացառական- ինձնից, քեզնից, նրանից, իրենից, մեզնից, ձեզնից, նրանցից
Գործիական-  ինձնով, քեզնով, նրանով, իրենով, մեզնով, ձեզնով, նրանցով
Ներգոյական- ինձնում, քեզնում, նրանում, իրենում, մեզնում, ձեզնում, նրանցում
Ո՞ր դերանունների սեռական և տրական հոլովներն են համընկնում:

նրանք

Leave a comment